Thursday 8 September 2011

lau kana bainana

assalamualaikum~~

kali ni nk share skit tentang pogram yg baru ( x pasti memg baru atau aku yg baru terjumpa) tajuknye lau kana bainana
 (jika nabi bersama kite)
serius,hati aku sgt tersentuh bile dengar lagu tema die..
kalau memg nabi betul2 ade bersama kite sekarang,mesti
die rase sgt sedih dgn umatnye..
termasuk aku sndri.
aku x dpt bayangkan mcm mane nk berhadapan dgn nabi,
dlm keadaan aku yg mcm ni,
x jd umat die yg baik..
bersush payah die menegakkn islam,tp
kite x pernah hargai.
just lahir dlm islam dan ikut je
kehidupan mcm biasa.
baru2 ni waktu aku ziarah makam nabi,
ya Allah,sedih giler kot.
aku rase aku betul2 jumpa nabi.
rase segan giler sbb x jd umat die yg terbaik.
sedangkan die sgt2 syg dgn umat2nye..
kalau nk cerita keperitan dan sush payah die nk
sebarkan islam,smpai diburu nk dibunuh,
dilempar,dimaki.tp die tetap cool je.
tetap dgn sifat die yg sgt sempurna.
 nk share video ni dgn korng.


marilah kite selalu berselawat kpdnye..
semoga kecintaan kite kpd rasulullah semakin bertambah .. :'(



No comments:

Post a Comment