Sunday 26 June 2011

exam,exam,exam

salam,..
musim2 exam cmni memg banyak dugaan,
xtau la kenapa,memg sengaja Allah nak uji agaknye..
semalam x semena2 aku nak menangis je x benti2..
ko dah kkenapa budak?!
aku pn x paham,ape yg sedih bebeno..
aku call mak aku pn,
mak aku dah bising2...
ketepikan dulu ape2 masalah,jangan pk2 sgt...
padahal hakikatnye memg aku x de ape2 problem..
haih..pmpn..mcm2..hati cepat nk tersentuh..
sensitif x memasal..
ape2 pn bykn la istigfar dan berzikir...
yg penting kena jaga hati...
rajin tahajud supaya hhatti kite kuat...
coz sume masalh byk mempengaruhi hati,
rindu ngn family,gaduh ngn kawan ke,terkecik hati terasa jantung bagai...sume masalah hati..
ape2 pn semoga Allah memudahkan segala urusan sy dan
kawan2 sy...
dan lulus dgn cemerlangnye :)


No comments:

Post a Comment