Thursday 21 July 2011

coklat , chocolate , cekelat


assalamualaikum ..

apa khabar semua.shat dan masih bersemangat hari ini.?
apa2 pn syukur kite masih diberi peluang utk menghasilkan karbon dioksida dan diberi pinjaman udara yg percuma.
alhamdulillah...
entry kali ni just nk cite pasal coklat..
rasanya,ramai dr kite yg suka makan coklat kn?..
ada org kata,coklat bole murunkan dan meredakan
perasaan stress yg kite alami.betul ke?..
fakta atau auta aku pn x pasti.
mesti korang pernah tgk cerita 
"charlie and the chocolate factory"
kisah budak miskin yg nk dptkan tiket emas supaya
dpt masuk dlm factory tu.
first time aku tgk cite tu,rase sgt2 teruja.
bukan teruja dgn willy wonka atau "oompa loompa" tu,
tp dgn kilang die yg sgt best..
yg sume diperbuat drp coklat..haaaa..sgt cantik dan comel.
best2....

ni la suasana dlm factory si wily wonka tu.

teruja x?..haha..
kalau kanak2 confirm nak stay sini je x mo balik...

nalk jd kn cite,
1 ari tu aku g kedai coklat..
myb ramai antara korang pn dah pernah pegi kot kedai ni
yg pntng aku sgt teruja...
sbb kedai ni mengingatkn aku pd
kilang wily wonka ...
haha....nk share jugak pic aku..

walaupn bukan dibuat dr coklat betul,
aku tetap teruja.huhu
permndangan dr depan kedai




Add caption

x lepas kn peluang membeli coklat :)


.. sekian ..







1 comment:

  1. minat sama willy wonka..ha3..^^

    btw charlie and choc fac satu cerita yg byk memberi pengajaran khusunya kpd golongan kanak2x

    ReplyDelete